loading...
سایت تفریحی و سرگرمی ایرانی کلوب
بازدید : 91 2015/05/29 نظرات (0)

جهانبخش: نمی‌دانم سال آینده کجا بازی می‌کنم

جهانبخش :نمی دانم فصل آینده در کدام تیم خواهم بود

 

و همچنین او گفت:
خداراشکر که فصل خوبی داشتیم و تیم مان با اقتدار قهرمان شد. خوشحالم که توانستم عنوان بهترین بازیکن را بدست بیاورم اما تازه اول راه من در اروپاست و امیدوارم بتوانم این راه را ادامه دهم.

او در مورد پیغام سردار آزمون و تبریکش گفت:از سردار به خاطر تبریکش تشکر می کنم و در مورد کری که خوانده بود باید بگویم ما مرد عمل هستیم و  به جرات می گویم با اختلاف 5 گل روستوف را می زنیم.سردار تیم ما(ان ئی سی) و روستوف را مثل ختافه و رئال مادرید مقایسه کرد اما آنها باید تلاش کنند تیم شان سقوط نکند اما ما باید برویم لیگ برتر بازی کنیم.اما من برای سردار آرزوی موفقیت می کنم و همیشه در اردوها با هم بودیم و امیدوارم بتوانیم همین راه را هر دو بدهیم چون هر دو جوان هستیم.

جهانبخش در مورد تیم آینده اش هم صحبت کرد:هنوز نمی دانم برای سال آینده در چه تیمی بازی می کنم. من یک سال دیگر با باشگاهم قرارداد دارم و صحبت هایی با باشگاه انجام دادم. آینده را نمی توان پیش بینی کرد و هنوز تا فصل نقل و انتقالات خیلی مانده و هر چه قسمت باشد، همان می شود.

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید؟
    امکانات






    بیو گرافی و گالری عکس

       شقایق فراهانی



    بهاره افشاری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 848
  • کل نظرات : 170
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 31,444
  • بازدید کلی : 1,237,749
  • تلبیغات در سایت

    برای اطلاع از تعرفه ها ودیگرخدمات رو لینک زیر کلیک کنید

    تعرفه تبلیغات